12 Ağustos 2015 Çarşamba

Bilgisayarsız Root Atma Nasıl Yapılır?

Bilgisayarsız-Root-Atma

[alert] 2017 Yeni içerik / Telefondan Root Atma Nasıl Yapılır ?[/alert]

Android kullanıcılarının telefonu satın aldıktan bir süre sonra Android'i daha da keşfetme isteği, telefonunu kendine göre özelleştirme isteği ve bu istekler doğrultusunda bilgisayarsız root atma nasıl yapılır internetten araştırması muhtemel. Sitemizde hali hazırda telefonu bilgisayara bağlayarak Android Root Nasıl Yapılır? anlatmıştık. Bu yazımızda da bilgisayar kullanmayan veya telefonunu bilgisayara bağlayacak kadar üşengeç olan Android kullanıcıları için bilgisayarsız root atma işlemi nasıl yapılır adım adım anlattık. Haydi bilgisayar root atma nasıl yapılır öğrenelim!

Bilgisayarsız Root Atma Nasıl Yapılır?


Başlamadan önce;

  • Bilgisayarsız root atma işlemine başlamadan önce bize root atmak için gerekli olan Kingroot adlı Android uygulamasını indirmemiz gerekiyor. Buradan indirip kurabilirsiniz.

  • Telefonunuzun ayarlarından Geliştirici Seçenekleri'ne girin ve "Sahte Konumlara İzin Ver" iznini verin.


Uygulamayı açıyoruz;

1. Uygulamayı açtıktan sonra Kingroot, telefonumuzu analiz edecek ve rootlu veya rootsuz olduğunu tespit edecek.

Resim1

 

2. Rootsuz olduğu tespit edildiğinde altta "Try to Root" butonu çıkacaktır. Butona dokunalım.

Resim2

 

3. Butona dokunduktan sonra bilgisayarsız root atma işlemi başlayacak. Bu biraz uzun sürebilir.

Resim3

 

4. İşlem bittikten sonra "Root Succesfully" diye karşımıza gelecektir. Bilgisayarsız root atma bu kadar basit bir şekilde Kingroot adlı uygulama ile yapılabiliyor.

Resim4

Yukarıda bilgisayarsız root atma nasıl yapılır resimli bir şekilde detay atlamadan anlattık. Bilgisayarsız root atma konusunda problemlerle karşılaşıyorsanız yorum olarak bildirebilir, tarafımızdan çözüm bekleyebilirsiniz.

[tpsscode themes="theme2"]

50 yorum:

  1. Güzel çalışıyor ama 16 ' da takılıyor sora root failed çıkıyor sizce ne yapmaiıyım

    YanıtlaSil
  2. aynen . failef hatasi veriyor yuzde 16 da telefon kapanip aciliyor sonra hic bir sey yok failed diyor iste

    YanıtlaSil
  3. Root atınca uygulamalar silincekmi?

    YanıtlaSil
  4. Prufy yuklenmek istiyor yukliyorum ve ne oldugunu anlayamiyorum

    YanıtlaSil
  5. ÇOK KOLAY OLMUŞ

    YanıtlaSil
  6. Ben root atarken telefon kendini resetliyor ve rootsuz gozukuyor

    YanıtlaSil
  7. Ben root yapmayı denedim birde sahte konumlara izin verdim ama failed hatası veriyor ! Acil yardim

    YanıtlaSil
  8. Çin malı telefonlar için yapılmış bir uygulama... İşe yaramaz. Hard root yapmak için bu programı dahi çalıştırmayacak kadar dosya ve kök dizin silinir. Hard root bile atılmadan önce cihazınızı fabrika ayarlarına döndürmez iseniz çözüm olmayacak hatta cihazınıza zarar bile verebilecektir.

    YanıtlaSil
  9. Valla tablette oldu wifi şifreleri kırıom:())))))

    YanıtlaSil
  10. aynn telefon yeniden baslatiliyor ve root failed diyor lutfen yardimci olun

    YanıtlaSil
  11. That's an astute answer to a tricky quteison

    YanıtlaSil
  12. Kardes root eksik. Su dosyasini falan olusturmuyor ki bu. Supersu falan kullanamicaksam root un anlami ne ? Bazi programlar calisiyor sadece

    YanıtlaSil
  13. Eğer kurtarma menüsünden root yaparsam datalar siliniyor mu?

    YanıtlaSil
  14. Ya yardım.edin olmuyor:(

    YanıtlaSil
  15. çözümbuldum31 Temmuz 2016 14:11

    sorun nedir?

    YanıtlaSil
  16. Olmuyor %90 da kalıyor root başarısız diyor ben dier root programlarınıda denedim olmuyor cihazım samsung galaxy tab 3 110

    YanıtlaSil
  17. Ben uygulamayı açıyorum,ama analiz etmiyor cevap verin lütfen!

    YanıtlaSil
  18. Ben de alinmiyor failed diyo cozum bulun game hacker yuklicem

    YanıtlaSil
  19. Merhaba
    Ben bu buygulamayı daha önce indirmiştim
    Cihazım galaxy s3 neo GT-I9301Q anlattığınız gibi işlemleri yaptım % 54-53 'te failed falan yazdı bende sildim ama bir temizlik uygulaması yükledim cihaz bilgisinde root=evet yazıyordu ama cihazda root olmadığını root programlarından anladım şimdi yazı yazıyor rootlu diye ama root yok yardım ederseniz sevinirim.İYİ GÜNLER

    YanıtlaSil
  20. Yardım edin kingroot u kurdum açtım ama loading root failed hatası veriyor ne yapmalıyım.Acillllllllllllll yardımmmmmm

    YanıtlaSil
  21. nolur yardım edin root failed hatası veriyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  22. Telefona root verdiyimde kapanip yaniyo

    YanıtlaSil
  23. Ben yapamadim 57 de kaldi

    YanıtlaSil
  24. 16% den sonra root failed diyo telefon samsung galaxy grand prime

    YanıtlaSil
  25. udu esin durmus5 Eylül 2016 07:53

    Benimde ole oluyo

    YanıtlaSil
  26. bende hic aclmyo king root

    YanıtlaSil
  27. actigim zaman acppt ve no thenks die yaziyo ckyo basiyom etki etmiyo

    YanıtlaSil
  28. SUPER...
    Slm herkese. Ben S4 e simdi yukledim. Herkesin dedigi gibi yarida kesip teli kapatti. Teli acip baktigimda kaldigi yerden devam ediyordu. O sirada tekrar takildi. Ben de mobil verimi kapattim. Yukleme tamamlandi. Harika oldu. Yapanin eline saglik. Bir suru copten kurtuldum :))

    YanıtlaSil
  29. Murat sinmsz8 Ekim 2016 17:20

    S4 kullanicisiyim uygulama gayet güzel hocam rootladim herhangi bi sıkıntı yok lütfen yorumunuzu düzeltin

    YanıtlaSil
  30. bu programı kullanmayın, program sürekli olarak çin kaynakli sitelere bağlanıp veri yolluyor, bu verileri ne için kullanıyorlar artık tahmin edersiniz

    YanıtlaSil
  31. Abi s3 neo yu rootlamiyor ayni islemi s 3 minide yaptim oluyor nasil yapacaz

    YanıtlaSil
  32. Abi s3 neo da olmuyor ayni islmei s3 minide yaptim oluyor s3 neo da nasil yapabilirim

    YanıtlaSil
  33. Yüklenmiyor %100 oluyor Ama yüklenmiyor 50 defa denedim deliricem

    YanıtlaSil
  34. Root failet diyor ne yapmalıyım yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  35. Purfy istiyor yukledim ve telim Samsung S 72-64
    İnternetlemi rootlanıyor lütfen cevap yazın

    YanıtlaSil
  36. Andro dummper uygulamasını yükledim oda root alınmaz diyo busy box istiyor
    Acil yardım lütfen

    YanıtlaSil
  37. Ben kurdum % 90 olunca duruyor ve root failed yazıyor lütfen yapabilenler anlatsın

    YanıtlaSil
  38. Telefona virüs girer mi yada fotoğraflarım uygulamalarım gider mi

    YanıtlaSil
  39. Aynı cihaz aynısı oluyor sen root atabildin mi başka yolllarla

    YanıtlaSil
  40. Merhaba ben root attim basarili bir sekilde ama game killer calismiyor birde bu root kaldirma isini nasil yapicaz?

    YanıtlaSil
  41. Kök kullanilmamakda dir diyor ya

    YanıtlaSil
  42. Benim telefonum da Grand prime dediğin gibi benimkide 100/100olmuyo bin defa denemişimdir yani lütfen YARDIM EDİN.

    YanıtlaSil
  43. Telefona King root uygulaması yüklenmiyor.

    YanıtlaSil
  44. vayfi şifrelerini nasl kıryon kardeşim

    YanıtlaSil
  45. Çok başarılı teşekkürler

    YanıtlaSil
  46. Afedersiniz benim tabletimde sahte konuma izin ver diye bir alan yok.Onsuz da yapsam olur mu?

    YanıtlaSil
  47. Benimkine girdi wifi kapandı bida açılmadı

    YanıtlaSil